השר לשעבר, יזהר שי: "אחרי חמש מערכות יש צד מנצח"

אסתי פלד No Comments on השר לשעבר, יזהר שי: "אחרי חמש מערכות יש צד מנצח"

השר לשעבר יזהר שי ב"מהדורה המרכזית": "השנה אחרי חמישה מהלכי בחירות יש כאן צד מנצח. זה מהלך דמוקרטי, זה רצוי לממשלה יציבה. יש פער של אלפי קולות והכל היה יכול להיות מסודר אחרת. יש סיסמאות שנזרקות אבל אני לא חושש ממה שמדברים על מדינת הלכה"

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לשעבר, ואיש "כחול לבן" יזהר שי לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "מסכים עם הרוח, השנה אחרי חמישה מהלכי בחירות יש כאן צד מנצח. זה מהלך דמוקרטי, זה רצוי לממשלה יציבה. לא חושב שהייתה כאן יהירות אבל היו דברים שהיו יכולים לסדר את הגוש אחרת, יש פער של אלפי קולות והכל היה יכול להיות מסודר אחרת"

לגבי הכישלון היחסי של ראש מפלגתו לשעבר, בני גנץ אמר שי: "הנחת המוצא שאיחוד עם מפלגה ימנית כמו סער ואיחוד עם אייזנקוט יעבוד על הציבור הישראלי. מוקדם מלצפות מה יהיה גורל המחנה הממלכתי, אבל אני מעריך שאייזנקוט בא לפוליטיקה כדי להישאר"

"רוצה להגיד שבסופו של דבר יש כאן תשעה מיליון אזרחים ישראליים והממשלה צריכה לייצג את כל הצדדים בישראל. אני חושב שהממשלה הזאת צריכה לשרת את כולם ואני שומע את ראשי המחנה המנצח אומרים את זה מעל כל במה"

"יש סיסמאות שנזרקות אבל אני לא חושש ממה שמדברים על מדינת הלכה. תמיד אמרתי שהציבור החרדי צריך לקבל ייצוג פוליטי, צריך שהוא יהיה בכל הממשלות שיהיו. שיהיה בהצלחה לממשלת ישראל" סיכם שי.



0 תגובות